DEEP

Jag måset skriva av mig lite..

"Imorgon flyttar jag hemifrån".
En del utav mig skriker av glädje: tanken på att börja om på nytt, träffa nytt härligt folk, bli mer självständig, syssla med det jag älskar mest m.m.
Men en annan del säger nej: tanken att tappa kontakten med folk som har bettyt mycket, inte bo med min familj, sluta med fotbollen, inte bo nära mina homies, inte kunna krama om mamma när jag behöver det som mest m.m.

Många sömnlösa nätter har gått förbi, och imorgon gäller det. Jag håller just nu på med att packa ner allt men det tar emot att behöva åka bort. 
Ena sekunden är jag high on life och sjunger och packar som en galning men sen börjar jag tänka för mycket och en tår faller på min kind. 

Jag är endast 14 år gammal och jag måste redan börja tänka på min framtid liksom: jobb, bostad, räkningar m.m.
Jag har tagit beslutet att flytta själv så klaga är det sista jag kommer/ska göra. Jag är otroligt tacksam att jag får möjligheten att få göra det här, verkligen. 

Visst finns det nackdelar med den här resan men det är många fler positiva delar i det. 

Med det sagt önskar jag er ett bra slut på det här sommarlovet. kram. 

 
senaste dagarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0