SLITEN

Hej på er. Igår nät jag ar på stan träffade jag på otroligt många saknade personer, sen såg jag även Fredrik Reinfeldt på stan, kändes helt overkligt. Det märktes verkligen att alla desperat letade efter kulklappar. Tänk att det ska vara så viktigt. Det jag älskar med julen är att vara med familjen, vara ute i naturen, lyssna på mysig musik, laga god mat, kolla på kalleanka. 
 
Den här julen känns speciell för mig. Jag ska få träffa min bror som jag inte träffat på ett halvår, jag saknar honom varje dag. Sen ska jag få spendera mer än en helg med min familj, det brukar alltid bli så hastigt. Jag har även ett enligt mig stort beslut att ta, gällande gymnasium, det ser jag mindre fram emot. 
 
Idag blir det att åka till Emelie för att göra vårat franskaarbete from crash, det ska vara klart tills imrogon så vi behöver mycket tid. Den kommande veckan i skolan är otroligt tuff, mycket som ska avslutas.Det är så behövligt med ett långt lov borta från Stockholm nu. 
 
hittade de här gamla julbilderna från vad kan det vara, 2010? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0