NUET

Hej! Idag har nog varit den mest slöa dagen på hela året, jag steg upp ur sängen runt två tiden och sen dess har jag bara varit på gymmet med Agnes. 
Jag måste snart börja packa till lägret som börjar på torsdag. Men jag har sådan packångest, så det kommer nog sluta med att jag panikpackar natten innan. 

Jag vill tacka er som ställer frågor och kollar bloggen regelbundet, tack! Jag har fått en del frågor om att göra videoinlögg, det får vi se om der blir av men ni ska veta att jag lägger förslaget på minnet. 
 
Jag vill även tillägga att jag tänker på glee stärnan Corey Monteith som gick bort i morse, RIP. 

Här har ni ett klipp på de två bedårande youtube fenomenen Sophia Grace & Rosie, det här är deras officiella musikvideo! kolla in. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0