ÅTERTRÄFF MED KONFAN

Hej på er! 
I helgen har det varit konfaåterträff och det kändes så konstigt. Tänk att man har bott med de här männiksorna i nästan en månad. Det blir på något sätt alltid stelt när hela gruppen träffas igen. Allt känns så tillgjort. Men det var kul att träffa alla igen och framför allt Anna som kom från Schweiz. 

Nu sitter jag och råpluggar då den här veckan är absurd. Jag hoppas att jag kommer orka med den då jag är sjuk och har lite feber. Men jag tror att jag kommer orka bita ihop. Min motivation får vara att nästa helg blir det FEEEST hemma i Jönkan då jag ska fira min 15 års dag, yay. 

Jag älskar att fylla år. Jagbär fortfarnade på samma känsla som när jag var ett litet barn. Jag kan vakna en timme innan de ska komma med paketen och bara vänta. Men i år blir det lite anorlunda då jag inte kommer vakna upp hemma med familjen utan här i huvudstaden med Annika och Johan, men det blir säkert en otroligt rolig dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0