EN VECKA

Om drygt en vecka åker jag entligen hem igen! Det har dröjt lite för länge mellan gångerna känner jag! Jag har varit hemma typ 3 gånger sen jag började skolan. Och att vara hemma i två dagar och att försöka hinna träffa så många som möjligt är inte så njutbart. Därför längatr jag som bara den till julovet då jag får vara hemma i två hela veckor. 

Jag behöver verkligen lov nu, jag måse vila upp mig båda psykist och fysiskt. Jag är sjuk och har mycket i skolan. Men det känns som om tiden framtillsdess kommer gå galet snabbt. 

På tal om att gå snabbt. Kan ni tänka er att halva skolåret snart har gått? För mig är den tanken helt sjuk. Att hälften av ettan gått... Ja, det skrämmer mig oerhört mycket ärligt talat. 

Ha det så bra, puss! 
 
 
hittade ingen utan spansk text, haha! 

Tänk vilket händelserikt år Zara Larsson har haft. Vilken skillnad det är på de här två videosarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0