LÄXHJÄLP

Hej! Igår pratade min mor och jag om att skaffa läxhjälp till mig. Det vire så skönt! Att bara några timmar i veckan få en privat lärare som ser till att det blir något gjort och även kan hjälpa mig. Så det ser jag fram emot, det gäller bara att hitta något bra. 
På tal om plugg måste jag fortsätta nu! 
 
 
Julen närmar sig och det känns så kul. Känslan av att jag "kommer hem" till jul. Det är alltid jag som frågar vilka vi ska fira jul med. Svaret har varit nästan de samma varje år. MEN i år var svaret "ja.. du kommer ju hem..." JA! Jag kommer hem. Det är en sådan lustig känsla att "komma hem" till sitt egna hem. Nu är det lite mer "hem till min familj".. 
 
 
oldies.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0