WRECKING BALL - MILEY CYRUS

 
Låten Wrecking Ball med Miley Cyrus har fått massor av elaka komentarer senaste. 
Jag förstår delvis varför folk får för sig att göra det då hon grovhånglar med en hammare. MEN, ta er tid att lyssna på låten. Det är faktiskt en utav mina favoriter just nu. Videon hade varit galet bra om hon hade lite mer kläder påsig, den är coolt uppbyggd. Jag har varit lite på youtube och lyssnat på covers på låten, det finns massor av bra tolkningar. Då blir även låten bättre om man har ett litet "hat" mot Miley. Och det är ett tips från mig, att om ni kritiserar en artist (vilket man oftast gör för dens fanbase m.m) så leta efter bra tolkningar för oftast är texten grym. Kolla på den här killen som kör Wrecking Ball. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0