FULL RULLE

Hej på er!  Det var ett bra tag sen nu! Förlåt för det! Jag har något efter skolan varje dag + en massa studier. Men det är kul det också, hellre det än att bara sitta hemma och tråka! 
Imorgon är det fredag och det betyder födelsedagsmiddag på Östermalmsgatan, troligen sista gången jag är på besök i den mäcktiga lyan! Sen på lördag är det dags för nollninng, och sedan på kvällen är det insparksfest i en coool lokal, niice! Det är typ min helg! 
Jag har träffat mamma i veckan, guud vad jag saknar min familj där hemma, det är såå sjukt jobbigt att inte kunna prata av sig face to face. Jag saknar mina vänner också såklart men det är en annan känsla. På tal om det ska jag nog släpa mig ner till lilla Jönet om två tre veckor! 
Ni får ha det så bra, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0