02/01/2014

Hej på er! 
Nytt år, nya möjligheter. Eller vad säger ni? 
Själv tycker jag inte att det spelar någon riktig roll om det är nytt år eller inte. Jag anser att man ska ha mål m.m. året runt. Men det är kul att kolla tillbaka på allt det roliga som hänt 2013. 
 
Jag har haft ett skapligt bra år. Det bästa har varit att min äldsta syster har både gift dig med fantastiska Alexander. Och även fått en liten dotter, Frances. Som föddes på Nyårsdagen medans jag satt på mina föräldrars underbara fest. 
 
Ja, deras fest. Den blev så lyckad. Bilderna kommer komma upp då och då. Allt bara rullade på under kvällen, tyvärr gick det lite för fort. 
Det bästa med kvällen förutom det underbara besked om att jag blivit moster måste ändå varit raketerna. Alltså shit vilken ustiskt vi hade, stört. 
 
Nu kommer lite bilder från kvällen innan Nyårsafton då Agnes och jag mös till det lite med ansiktsmasker bla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0