HUR TÄNKER NI?

Sådant här tycker jag är sååå himla intressant. Hur kan folk blir så himla upprörda över Miley Cyrus när hon twerkar, röker på och är lättklädd på videos/på scen? Medan till exempel Rihanna inte får någon kritik över hennes extrema video till "Pour it up"? Där även hon gör samma saker om inte värre? Kan det bero på hudfärgen? För jag förstår iaf inte allas hat mot den "nya" Miley. Eller iaf inte de so hatar på henne men inte de andra kvinnliga artister. 
Jag anser att de får göra huuuuur de vill även om det är jävlgt osmakligt. 
 
Är jag den enda som tycker det är konstigt? Är jag den enda som har lagt märke till detta? Ni borde tänka på det när ni kollar dessa videos en gång till. Peace.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0