SWEDEN

Alltså jag blir så sjukt nere pga det här hemska vädret. Det är typ varmt, grått, regnit. Plus att jag har blivit så otroligt sjuk, min huvudverk är stöööörd. 
 
Det känns som om ALLA är i Thailand. Alla lägger ut bilder elelr bloggar om just Thailand. Och så sitter jag här i deppiga sverige och bara undrar vad jag ska ta vägen. Jag vill bort från Sverige. Som tur är har vi en bokad resa till Kanarieöarna på sportlovet, såååå himla härligt. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul! 
 
Det är bara ett få antal dagar kvar till skolstart och jag känner väll inte så mycket inför det. Jag vill helst vara här hemma och umgås med mina närmsta och ha skit kul. Men det är inte helt fel i Stockholm heller.
 
Ha det bra! Puss 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0