DAG ETT - DET HÄR ÄR JAG

Elise Elvira Hedengren, 15 år gammal. Född på karlaplan, Stockholm men vid tre års ålder flyttade jag till Geneve i Schwiez. Jag bodde där i ca 8 år och år 2009 behövde vi flytta tillbaka till Sverige igen. Jag har flytatt ganska mycket i mitt liv och fått se mycket. Jag är yngst av sex syskon. Jag älskar fotboll men har tyvärr slutat efter åtta års spelande. Jag har hållt på med sport sedan jag var tre år gammal då jag började med ballet. 

Jag är en ganska glad tjej som hatar att gråta. Jag ställer nästan alltid för höga krav på mig själv vilket aldrig rikitgt leder till någonting bra. Jag kan prata Svenska, Franska och Engelska flytande. Jag själv tycker att jag har bra humor men det är inte många som gör, haha. Jag äslkar ironi. Man måste förstå sig på mig för att tycka om mig. 
 
Just nu går jag i första ring på gymnasiet och bor 4 timmar bort från mina föräldrar och min syster. Jag sökte in Rytmus för ett år sedan som en spontan grej. Jag är oftast lite för spontan. Tänker inte alltid innan jag säger eller gör saker. Musik är det bästa jag vet. 
 
Jag går runt och saknar Schweiz varje dag. Det jag vill mest av allt är att åka hem igen. Även om jag vet att det inte kommer vara samma sak som för 4 och ett halvt år sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0