EN DAG EFTER

Igår fyllde min älskade mamma 50 år. Jag kunde tyvärr inte vara med och fira henne med tanke på att vi bor i två skillda städer. Min mamma betyder ALLT för mig. Hon är min soulmate, min mamma, min bästa vän. 
 
Kära mamma, jag hoppas att du hade en underbar dag igår! 
Jag vill tacka dig för allt du gjort för mig och med allt du hjälp din lilla dotter med. Lilla dotter? Som inte bor hemma längre. Men trotts det kommer alltid vara din lilla dotter. Du är den enda som vet allt om mig, du är den som känner mig mest, du är den enda som riktigt förstår mig, du är den som bryr dig i alla lägen oavset hur litet problemet är. Jag är så otrloligt tacksam över att ha en sådan underbar mamma som jag har. Jag kan inte sätta i ord hur mycket jag älskar dig men jag hoppas att du vet.  
 

Stort Grattis i efterskott. Så ses vi snart! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Tack älskade Elise!

2014-04-04 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0