HELG

Hej på er. Dagen började men att jag försov mig och missade därför mitt skriftliga Sv Nationella. Och får inte göra det vid något annat tillfälle??? Jag var så sjukt förbannad på skolsystemet i morse haha. Men men. Ikväll kollade jag på ett sing song uppspel, och satt mest och tänkte "varför är jag inte bra på att skriva texter?". Så fort jag försöker skriva en låt eller liknande så blir det så smörigt och inte "jag", jag vet inte. Ibland ångrar jag att jag inte sökte in på sing song. 
 
Helgen. I morgon är det fredag vilken innebär att jag slutar halv fem... Efter det ska jag förmodligen träffa saknade paui, senare under kvällen ska jag hitta på något men jag vet inte riktigt vad än. På lördag är det äntligen dags för Justin Timberlake, gah vad roligt det ska bli. Till sist söndag, då ska jag sjunga med Emelie och Fanny på en grej. Det kommer bli kuul och mysigt. 
 
Jag hoppas att ni har det bra, puss. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0