HELGEN

Hej på er. I fredags åkte jag direkt till Fanny där Sofia, Emelie och jag bara umgicks och hade det allmänt bra. Vi grillade, pratade non stop, åt lite mer, kollade på film. På lördagsmorgonen åt vi god frulle i solen, solade och badade i havet. Lördagskvällen blev misslyckad. Men det är sådant ssom händer. I går var jag på fotbollsplanen och bara lirade lite med lite folk. 
 
De senaste helgerna har nästan känts som sommarlov förutom söndagsångesten på söndagkvällen såklart. Men efter imorgon är allt viktigt plugg över och det ska firas, tro mig. Fy vad skönt det ska bli med lov. Jag vill verkligen bara ut från skolbubblan ett tag. Jag kan inte bärga mig. Jag har så mycket att se fram emot. Förutom om det blir så att jag ska byta skola, då kommer nästan hela sommaren handla om att ta ikapp kurser som jag inte läst. Men det tar vi då isf. 
 
Hoppas ni har det bra, puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0