SÖNDAGSÅNGEST

Hej på er. Den här helgen har varit stört bra. Inte tänkt på skolan ett dugg förutom ikväll då.. Men jag har bara släppt allt jobbigt och levt i nuet. Men nu när helgen är slut är det bara att bita ihop och längta till nästa helg. Som också kommer bli grym då jag ska sjunga på ett dop och även få träffa min party pinlga från Geneve! Gah, vad kul! 
 
Justin Timberlake var så brutalt bra. Han är så underskattad då hans röst är helt flawless. Jag älskar känslan man har i kroppen efter en bra konsert. Jag känner mig alltid så glad och lättad, har inga problem i huvudet just då. Det är som att gå på terapi, haha. 
 
Hoppas ni har det bra, puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0