The pink Bag

Hej på er! Igår kom tre kompisar hit från Jönköping och kollade på mitt uppspel med Bamshad. Som förövrigt gick bra med tanke på hur nervös jag var. Jag körde "Vem vet" med Lisa Ekdahl. 
 
Vi myste till det när vi kom hem och kollade bla på det nya Portkod avsnittet, har ni sett det? Vad tykcer ni? 
 
Idag drog vi till stan och köpte kaffe för att orka lite shopping. Jag behövde tyvärr dra tidigare då jag måste plugga för senare ikväll är det dags för Öppen Scen. Här kommer bilder på dagens köp. 
Otroligt mysig halsduk från Lindex. 
Vi var inne på det nyöppnade VS, och jag köpte min favorit mist därifrån då min snart är slut. 
Slutligen köpte jag världens mysigaste pälsjacka på Zara, jag är så taggad på att gå runt i den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0